Agencija za bezbednost saobraćaja je po prvi put bila prisutna na Danima berbe grožđa u Vršcu. Agencija je kroz kampanju „Um na drum“ promovisala bezbedno ponašanje mladih u saobraćaju.
Cilj ovih aktivnosti je da se podiže nivo svesti o bezbednosti u saobraćaju kod mladih ljudi i ukaže na važnost odgovornog ponašanja u saobraćaju.
Činjenica je da danas mladi brzo uče i svakodnevno stiču nova znanja. Često puta se dešava u praksi da kao učesnici u saobraćaju, donose brzo odluke koje zbog svog neiskustva budu ponekad i pogrešne pa dolazi do saobraćajnih nezgoda u kojima stradaju. I pored potrebnog znanja koje mladi poseduju o saobraćajnim propisima, mladi su rizična kategorija učesnika u saobraćaju jer su nestrpljivi u sticanju neophodnog iskustva i rutine u saobraćaju koja je važan faktor za bezbedno učešće u saobraćaju.
To je glavni razlog zašto je Agencija za bezbednost saobraćaja usmerila svoju kampanju „Um na drum“ ka mladima. Izložbeni prostor Agencije na Vršačkom „Grožđebalu“ privukao je veliki broj posetilaca zbog mnogobrojnih aktivnosti, uz koje su se mladi na zabavan način edukovali da budu bezbedni u saobraćaju.
Posetioci su imali priliku da probaju simulator vožnje kao i ,,Krivu sobu“ koja simulira kordinaciju i ponašanje ljudi pod dejstvom alkohola.Sa posetiocima štanda, razgovaralo se o značaju vezivanja pojasa, štetnosti upotrebe mobilnog telefona tokom vožnje, opasnostima koje donosi brza vožnja i vožnja pod dejstvom alkohola, ali i o iskustvima koja su posetioci zone imali u vezi sa saobraćajem. Kako bi što realističnije bile prikazane posledice nepropisnog ponašanja u saobraćaju, korišćni su rekviziti poput „pijanih naočara“.
Savet za bezbednost saobraćaja Grada Vršca je i ovoga puta aktivno učestvovao u organizaciji svih ovih aktivnosti sa Agencijom za bezbednost saobraćaja.