Kompanija Lidl Srbija donirala je sedam tona hrane Crvenom krstu Srbije za pomoć socijalno-ugroženim grupama, a donacijom je obuhvaćeno oko 7.000 pojedinaca. Kroz mrežu lokalnih organizacija Crvenog krsta, Lidl je hranu podelio u osam lokalnih zajednica, među kojima je i Vršac.
Ova donacija deo je strategije društveno odgovornog poslovanja Lidla Srbija pod parolom „Na putu prema sutra“, u kojem je kompanija do sada već na različite načine doprinela unapređenju uslova života u opštinama u kojima je otvorila prodavnice.
- Godinu dana poslovanja obeležilo je mnogo susreta sa potrošačima širom Srbije, pa smo želeli da se povodom prvog rođendana zahvalimo i ugroženima, čineći ih, na taj način, delom naše zajednice. Ujedno smo ovom donacijom želeli da damo pozitivan primer i podstaknemo što veći broj ljudi na solidarnost, izjavila je rukovodilac korporativnih komunikacija u kompaniji Lidl Srbija, Martina Petrović.
Imajući u vidu stanje ugroženih grupa, Crveni krst je donaciju najvećim delom usmerio na ustanove koje unapređuju kvalitet života osoba sa smetnjama u razvoju i korisnike programa narodnih kuhinja.
- Zahvaljujemo Lidlu na ovoj veoma značajnoj donaciji. Donacija od sedam tona hrane, kojom je obuhvaćeno oko 7.000 posebno ranjivih građana, izuzetno doprinosi ostvarenju humanitarne misije Crvenog krsta Srbije – olakšati život najranjivijima među nama – porodicama koje često nemaju dovoljno ni za ishranu, rekao je Ljubomir Miladinović, generalni sekretar Crvenog krsta Srbije prilikom prijema donacije.
Miladinović je izrazio uverenje u nastavak uspešne saradnje sa Lidlom Srbija, kao i da će ovaj primer društveno odgovorne kompanije podstaći i druge da na svoj način osmisle slične akcije.
Lidl Srbija nastavlja saradnju sa Crvenim krstom Srbije, gde će u narednim mesecima u svojim prodavnicama ljude dobre volje informisati na koji način mogu da se uključe i budu deo njihovih humanitarnih akcija.
Kao internacionalni trgovinski lanac, Lidl Srbija u svakodnevnom delovanju, osim ekonomskih, u obzir uzima i društvene i ekološke faktore. Kroz moto odgovornosti „Na putu prema sutra“, Lidl Srbija se trudi da na duge staze gradi strategiju društveno odgovornog poslovanja koja treba da ima pozitivan uticaj na celokupno okruženje.