Povodom manifestacije “Dani mladih vina” u Gudurici, juče je u Maloj sali Gradske uprave održana Konferencija za novinare.
Na konferenciji je govorila Jasna Živković iz Turističke organizacije Vršac i tom prilikom prisutnima objasnila značaj vinskog turizma za Grad Vršac i Guduricu. Posebno je istakla da ova manifestacija raste iz godine u godinu i da je danas veoma popularna među ljubiteljima vinske kapljice.
“Na upravo završenom sajmu turizma u Beogradu promovisali smo i Dane mladih vina, a evidentna je činjenica da su turisti sve više zainterosovani za posetu vinskim događajima. Ovo je idealna prilika da se na jednom mestu nađu sve vinarije iz Gudurice i Vršca i tako omoguće gostima da probaju i kupe vrhunska vina ovoga kraja. Učesnici u programu pored vinarija i Udruženja žena koja pripremaju hranu su i Kulturno umetničko društvo Vinogradi iz Gudurice i Tamburaški orkestar Panonski Boemi . Ulaznica je vinska čaša koja se prodaje na ulazu u Novootvorenu sportsku salu po ceni od 200 dinara”, istakla je Živković.
Ispred organizacionog odbora, Željko Mrdalj, objasnio je zašto je od velikog značaja da se manifestacija preseli u novootvorenu sportsku salu.
“To će omogućiti veći komfor i kvalitetniji ugođaj svima koji se odluče da 02. marta posete Guduricu, naseljeno mesto koje sve više radi na unapređenju svih potencijala i kvalitetnijih turističkih aranžmana u vinskim podrumima”, izjavio je Mrdalj.
Ispred udruženja “Selo plus”, Daniela Bou, naglasila je da uz vino ide i dobra hrana, te da su se za ovu priliku uključila i dva Udruženja žena “Bogatstvo različitosti” iz Gudurice i “Na izvoru potočića” iz Mesića.
“Oni će prikazati široku lepezu proizvoda sa tradicijom i autentičnom hranom vršačkog sela, koja u kombinaciji sa vinom daje najbolji spoj gastronomske ponude”.
Ispred Udruženja vinara iz Gudurice, Josif Nedin je istakao značaj svih vinarija , koje su prepoznatljive na tržištu proizvođača vina, a takođe je i objasnio značaj mladih vina i da ih treba popiti već do proleća, jer nakon toga postaju zamorena, gube svoje arome i lepršavost koja ih krasi. Ona su proizvedena za svakodnevno uživanje i brzu potrošnju.