U susret predstojećim praznicima, Lidl Srbija pokreće veliku kampanju prikupljanja namirnica za korisnike humanitarnih programa Crvenog krsta Srbije, pod nazivom „Mala dela su velika stvar“, u kojoj se potrošači pozivaju da kupe i doniraju proizvode.
Ova akcija će trajati od 28. novembra do 15. decembra u svim Lidl prodavnicama, a u znak zahvalnosti doprinosu potrošača, kompanija će obezbediti dodatna novčana sredstva, namenjena opremanju više od 10 narodnih kuhinja širom Srbije.
U ovom periodu, potrošači će moći će da doniraju osnovne životne namirnice i sredstva za higijenu, tako što će kupiti označene proizvode u Lidlu prilikom kupovine, a potom ih odložiti na sto iza kase.
- Mali gest dobre volje svakog od nas, za one kojima je pomoć potrebna, predstavlja veliko delo. Pozivamo naše potrošače da kupovinom namirnica pomognu svojim sugrađanima, i da im na ovaj način zajedno ulepšamo praznike koji predstoje. Ovom akcijom mislimo na najranjivije društvene grupe i želimo da podsetimo koliko je važno pokazati solidarnost i pružiti pomoć ustanovama koje brinu o njima, izjavila je rukovodilac korporativnih komunikacija u kompaniji Lidl Srbija, Martina Petrović.
Kompanija Lidl Srbija nedavno je donirala 7 tona hrane Crvenom krstu Srbije, a sada u okviru akcije prikupljanja namirnica nastavlja saradnju sa ovom humanitarnom organizacijom, kako bi unapredila uslove života u zajednicama u kojima je otvorila svoje prodavnice.
- Kroz svoju dugu istoriju od 143 godine, Crveni krst Srbije pruža pomoć najranjivijima među nama, i to zahvaljujući angažovanju velikog broja volontera, dobrotvora, zajednice i posebno društveno odgovornih kompanija. Danas, Crveni krst Srbije pomaže u saradnji sa kompanijom Lidl Srbija koja ima visoku svest o važnosti pružanja pomoći. Dobre namere potrošača u prodavnicama Lidla pomoći će našim najugroženijim sugrađanima. Zahvaljujemo na inicijativi da zajednički organizujemo ovu akciju solidarnosti, istakao je predsednik Crvenog krsta Srbije, prof. dr Dragan Radovanović.
Brinući o zajednici u kojoj posluje, Lidl Srbija će odmah nakon akcije „Mala dela su velika stvar“ obezbediti i dodatna novčana sredstva, namenjena opremanju više od 10 narodnih kuhinja širom Srbije.