Grad Vršac, u saradnji sa Turističkom agencijom Vršac i JKP “Drugi oktobar” Vršac, organizovao je “Prolećni sajam cveća traje”, koji traje od 25. do 27. aprila, u centru Grada, prodajnog je karaktera, a otvoren je svakodnevno od 10-20 časova.
“Ljubitelji cveća mogu da uživaju u bojama i mirisima najrazličitijih vrsta biljaka, koje se gaje na našim prostorima, kao i da ih kupe po povoljnim cenama. Prioritet nam je promocija zdrave sredine, koja inače vlada u Vršcu, a jačanjem svesti o bogatim zelenim površinama u našoj okolini, postajemo odgovorniji, bolji i plemenitiji ljudi“, istakli su iz Turističke organizacije.
Vršac je jedan od najstarijih banatskih gradova, koji ima bogatu istoriju, tradiciju i koji pleni lepotom raznovrsne prirode i najčistijeg vazduha u zemlji. Kako važi za destinaciju privlačnog i veoma sadržajnog karaktera, pružiće savršen boravak svakom gostu. Posetioci će, u opuštenoj i gostoprimljivoj atmosferi, imati priliku da vide i kupe proizvode najboljih uzgajivača cveća iz cele Srbije, uživaju u izloženom cveću, dobiju savete o gajenju pojedinih vrsta, a moći će da probaju med i pčelinje proizvode.
Festivali i manifestacije zauzimaju značajno mesto u turizmu i postaju nezaobilazan segment u njegovom razvoju, jer privlače veliki broj stranih i domaćih gostiju. Svakog meseca organizuju se i održavaju događaji sa autentičnim i zanimljivim sadržajima, koji su od velikog značaja za kreiranje imidža Grada.
Nakon Sajma cveća, u Vršcu nas očekuje “Vinofest“, 05. i 06. jula, a samo nedelju dana kasnije i Međunarodni Festival folklora „Vršački Venac“. Sajam narodnog stvaralaštva pratiće ovaj značajan Festival.
Za ljubitelje rok muzike, Gradsko jezero je prava destinacija, te posetioci u periodu od 18. do 20. jula, mogu uživati na “Wind Rock Fest”-u. Kraj avgusta rezervisan je za manifestaciju „Zlatna jesen“ u Gudurici, a treći vikend u septembru, za najveću manifestaciju u regionu „Dani Berbe Grožđa“, u okviru koje Grad Vršac, svake godine, ugosti preko 200 hiljada turista.
Sportske, muzičke i kulturne manifestacije sa međunarodnim učešćem, imaju veliki uticaj na samu destinaciju u kojoj se održavaju, a svakako predstavljaju najbolji način za njen marketing i promociju.