Grad Vršac, u skladu sa merama koje je donela Vlada Republike Srbije, na osnovu Odluke o uvođenju vanrednog stanja na teritoriji cele Republike Srbije usled pandemije virusa COVID-19, formirao je Koordinacioni odbor, odnosno stručno-operativne timove za izvršavanje zadataka, zaštite i pomoći građanima kojima je to potrebno.
U okviru Koordinacionog odbora danas je počeo sa radom pozivni centar sa tri telefonske linije, gde se mogu obratiti građani kojima je potrebna pomoć ili dostava namirnica i lekova. Mesne zajednice, na svojim teritorijama, kako u samom Gradu tako i u svim selima, organizovale su volontere koji su se prijavili u želji da pomognu starijim sugrađanima tokom trajanja vanrednog stanja.
Svi građani su putem medija, društvenih mreža i portala Grada Vršca obavešteni o načinu i vremenu rada kontakt centra. Najpre se primaju telefonski pozivi i prikupljaju informacije o potrebama sugrađana, a potom te podatke distribuiraju volonterima koji odlaze na adresu i organizuju neophodnu pomoć.
Grad Vršac i donatori obezbedili su volonterima svu neophodnu opremu za bezbedno kretanje i komunikaciju sa ljudima u vidu maski, rukavica i sredstava za dezinfekciju.
Brojevi telefona pozivnog centra su:
013/800-593
013/800-594
013/833-328
Usled najnovijih mera o zabrani kretanja, radno vreme pozivnog centra će biti svakog dana od 8 do 17, kako bi volonteri na terenu uspeli svima da izađu u susret. Grad Vršac će redovno obaveštavati svoje građane o daljim aktivnostima volontera i Koordinacionog odbora.