Drašković je omražen među sugrađanima, što apsolutno nije slučajno!, piše portal Republika.rs.
„Glavni akter promocije antisrpskih stavova i opozicije u Vršcu je ni manje ni više nego Rodoljub Drašković, vlasnik kompanije „Svislajon“, koji je uveliko poznat kao obožavatelj svih prljavih poslova opozicije i kao neko ko vrlo glasno propagira sramotnu destrukciju srpskog društva, kao i domaće privrede“, navodi portal Republika.rs.
Oni navode da je vlasnik kompanije „Svislajon“, nakon stečaja u Trebinju, ostao dužan četiri miliona evra, pa je spakovao kofere i svojim helikopterom pobegao iz Hercegovine, jasno – s namerom da se tamo nikad ne vrati.
„Simbol njegove bahatosti“
„Jasno je i to da je Rodoljub Drašković neko ko nema mere, a u prilog tome svedoči i dvorac koji je napravio u Vršcu! Zbog „Aladinovog zamka“, koji je Drašković sazidao bez ikakve upotrebne dozvole, kao i van svake mere i van svakog urbanističkog izgleda, građani Vršca su zgroženi, ali i ogorčeni. Njegov dvorac izgrađen je divljom gradnjom i predstavlja simbol bahatosti jednog čoveka“, piše portal Republika.rs.
Kako navode, pored toga, Vrščani ga nazivaju „ego manijakom“, a najviše mu zameraju kupovinu „Vršačkih vinograda“, koji datiraju još iz 1804. godine i koje su opšte dobro Vršca.
„Kao i to što je promenio ime Vršačkim vinogradima, koji su preživeli vojske i okupatore više od dva veka, u „Vinariju Drašković“, po svome prezimenu. Vrščani izuzetno cene grožđe, koje ima važno mesto u simbolu njihovog grada Vršca, a kao velike lokalpatriote, na to su posebno osetljivi. takođe je poznato da ljudi u Vršcu ne kriju da ne podnose lik i delo tajkuna Rodoljuba Draškovića. Njegova bahatost je zaista neverovatna, pa nije čudno što su Draškovićevi sugrađani revoltirani njegovim sramotnim i preterano slobodnim ponašanjem u gradu. Mažda čak i nemerljivo, jer ovo što je on sazidao i napravio u Vršcu, bilo bi kao kad bi neko napravio privatni dvorac na vrhu Avale, tik pored Spomenika nenzanom junaku – e to je tolika količina bahatosti Rodoljuba Draškovića“, piše portal Republika.rs.
Portal Republika.rs podseća, kompanija „Svislajon“ s Rodoljubom Draškovićem na čelu izbrojala je dosad nekoliko skandala u svom poslovanju, pa je tako poznat incident koji je izazvao ogorčenje među potrošačima kada je jedan od njih na društvenim mrežma podelio sliku proizvoda koja pokazuje da u kantici eurokrema, koja bi trebalo da sadrži pet kilograma proizvodam nedostaje više od 10% gramaže – tačnije, u kanti se nalazi manje od 4.5 kilograma.
„Objava ovog potrošača ubrzo je privukla pažnju drugih korisnika, koji su počeli deliti slična iskustva. Mnogi su ukazivali n samo na smanjenje gramaže već i na pogoršanje kvaliteta eurokrema, čiji je sadržaj, kako tvrde, drastično promenjen u odnosu na radnije“, piše poral Republika.rs.