Grad Vršac je u periodu od 2016. do 2019. godine vodio odgovornu politiku budžetske konsolidacije. Prekinuta je praksa predimenzioiranja u budžetskom planiranju, kojom se kratkoročno pokrivaju sva politička obećanja, a realizuje, netransparento, samo deo individualnih interesa i ubrzava zaduženje.
Budžeti koje je Grad Vršac kreirao zasnovani su na realnim budžetskim potencijalima i efikasnom upravljanju troškovima i budžetskim rashodima.
Budžetski prihodi realizovani su na nivou od 1.867 milijardi u 2016. godini, 1.756 u 2017., 1.788 u 2018., a za 2019. očekuje se realizacija od 2.177 milijardi dinara dinara (nije usvojen završni račun).
Budžetski prihodi su nominalno bili niži u prve tri godine u odnosu na one iz 2015. godine, ali struktura ovih budžeta je znatno stabilnija i zasnovana na sopstvenim izvorima.
Za razliku od 2015. znatno su manja sredstva kreditnog zaduženja, koje je spušteno sa 670 na 316 miliona dinara.
Prethodne vlasti nisu ostvarile aktivne projekte pa nije bilo donacija sve do 2018. godine, a i prihodi od nefinansijske imovine nisu imali toliki značaj. Period konsolidacije doneo je rezultate, te je Grad Vršac 2019. godine došao do budžeta od 2.117 milijardi dinara, što govori o njegovom jačanju i to uz znatno smanjen stepen zaduženosti i nivo donacija iz IPA fondova koji će dostići više od 100 miliona dinara.
I pored složenih uslova formiranja Budžetskih prihoda Grad Vršac je uspeo da ostvari potpuno zadovoljavajući nivo budžetskih rashoda i da zadrži nivo finansiranja svih funkcija programa lokalne samouprave, na zadovoljavajućem nivou.
Čak šta više, značajno je proširen obim poslova i nadležnosti lokalne samouprave, preuzimanjem funkcija JP Varoš i JP Vršac, kao i proširenje značajnog broja programa.
Ukupni rashodi, kretali su se na nivou od 1.770 milijardi dinara godišnje i zadovoljavali su sve programe uz manje oscilacije vezane za promene u organizaciji i uklapanja u raspoloživa sredstva.
Investiciona politika je bila aktivna uz ulaganja od oko 200 miliona dinara godišnje, a 2017. čak 470 miliona. Naime, u ovom periodu izmirene su i nasleđene obaveze za investicije u kanalizaciju, od preko 200 miliona, kao i sporna potraživanja, po osnovu samodoprinosa, na osnovu kojih je Grad Vršac platio oko 118 miliona dinara.
Budžet je pokazao svoju stabilnost i ušao u zonu mogućnosti sprovođenja aktivnih mera dalje razvojne politike. Posebno je značajno opredeljenje za rešavanje značajnih funkcija, kroz javno privatno partnerstvo, kao u domenu javne rasvete i putne infrastrukture.
Otvoren je put da se bitni elementi infrastrukture mogu razvijati bez zaduživanja kroz partnerstvo, čime se obezbeđuje visok nivo kvalitetne usluge a budžetska sredstva mogu ostati za mnogobrojne druge namene iz delokruga lokalne samouprave.