Javno komunalno preduzeće “Drugi oktobar” veoma je značajno za funkcionisanje grada Vršca, a velikim broj delatnosti, koje pokrivaju, gotovo da imaju kontakt sa svim stanovnicima grada pod Kulom.
Upravo zato, rešili su da komunikaciju sa građanima podignu na još viši nivo, pa će tako od sada građani moći da zakažu razgovore sa direktorom Kneževićem.
„Naše preduzeće ima svakodnevni kontakt sa građanima na raznim poljima, jer pokrivamo gotovo sve delatnosti koje se tiču života građana. Takođe imamo i službe koje su uvek dostupne građanima za rešavanje njihovih problema ali i sva pitanja koja imaju. Sada želimo da tu komunikaciju još više unapredimo i u narednom periodu napravićemo i neke promene i još više olakšati kontakt korisnicima naših usluga. Osim toga, od sada ću i ja kao generalni direktor primati građane u želji da saslušam njihove probleme, ali i eventualne pritužbe na rad naših službi. Drugi oktobar je preduzeće u službi građana i zato je važno da se njihova reč čuje“, istakao je Jovan Knežević, direktor JKP Drugi oktobar.
Direktor Knežević primaće građane dva puta mesečno, a razgovori se mogu zakazati na broj telefona 013/440-802 putem mejla info@oktobar.rs ali i popunjavanjem prijave u preduzeću.