Stalna konferencija gradova i opština (SKGO) i nemačka organizacija za međunarodnu saradnju Deutsche Gesellschaftfür Internationale Zusammenarbeit (GIZ), uz podršku Ministarstva državne uprave i lokalne samouprave, potpisali su sporazume o saradnji sa 11 lokalnih samouprava, kojima je obezbeđena podrška za formiranje jedinstvenih
upravnih mesta kroz povezivanje postupaka.
Kao predstavnik lokalne samouprave Opštine Plandište potpisivanju sporazuma prisustvovala je i načelnica opštinske uprave Aleksandra Odavić Mak. Sporazum su pored Opštine Plandište potpisali i Kragujevac, Leskovac, Požarevac, Užice, Bački Petrovac, Bečej, Vrbas, Lajkovac, Medveđa i Rača.
Prisutnima se obratio i Aleksandar Martinović, ministar državne uprave i lokalne samouprave, koji je ovom prilikom izjavio da je gotovo sve što se radi u okviru reforme javne uprave usmereno ka ostvarivanju jedinstvenog cilja, a to je da građani budu zadovoljni uslugama javne uprave.
Kako je naveo, jednostavne, brze i kvalitetne usluge koje organi direktno pružaju svojim korisnicima odraz su svih „unutrašnjih reformskih procesa i napora“, odnosno „ogledalo“ uspešnosti i merilo efektivnosti i kvaliteta administracije.
Stalni zamenik ambasadorke Savezne Republike Nemačke u Republici Srbiji Karsten Majer-Vifhauzen naglasio je da Savezna Republika Nemačka podržava napore Republike Srbije na njenom putu ka članstvu u Evropskoj uniji. Ova podrška je veoma važna i u domenu reforme javne uprave, a sve u cilju poboljšanja kvaliteta života građana Republike
Srbije.
Realizacijom podrške stvoriće se okvir koji se efikasnije prilagođava građanima, ali i upravu čini otvorenijom za promene u organizaciji posla i dovodi do efikasnijeg rada i optimizaciju postupaka i ušteda.
Podrška je obezbeđena u okviru aktivnosti „Unapređenje kvaliteta i efikasnosti u pružanju usluga na lokalnom nivou“ koju sprovodi SKGO u okviru projekta nemačko-srpske razvojne saradnje „Podrška reformi javne uprave u Republici Srbiji u procesu pristupanja Evropskoj uniji“ koji implementira nemačka organizacija GIZ.