Da bi se smanjila mogućnost kontakta i dodatno zaštitilo zdravlje građana, molimo sve kupce da zaključno sa 1. aprilom očitaju stanje na svom mernom uređaju i da istaknu stanje brojila i datum očitavanja na vidnom mestu na ulazu u svoje objekte, poručuju iz Elektroprivrede Srbije.
Građani mogu u narednim danima da jave stanje sa brojila pozivom na broj telefona koji je odštampan na računu, ili putem maila slanjem podataka (ime i prezime, adresa, ED broj i stanje na brojilu, datum očitavanja) na mail adrese prema lokaciji brojila.
Email adresa za Vojvodinu je prijavastanja.ev@eps.rs.
- Kao društveno odgovorna kompanija, molimo kupce da iskoriste ovu mogućnosti i jave očitano stanje brojila, čime će se dodatno osigurati tačnost i ispravnost računa. Apelujemo na sve građane da budu odgovorni i striktno poštuju mere države donete zarad sprečavanja širenja korona virusa. Sve aktivnosti Elektroprivrede Srbije usmerene su tako da su i u ovim vanrednim okolnostima obezbeđeni stabilna proizvodnja i nesmetano snabdevanje električnom energijom za privredu i građane Srbije, navode iz EPS.