Kompanija Tviter, objavila je da je delila podatke svojih korisnika oglašivačima bez njihovog odobrenja.
Iz Tvitera su naveli da su pronađeni problemi „kod kojih izbor postavki korisnika možda nije radio onako kako je planirano“.
Navodi se i da su „određeni podaci“ korisnika, kao što je kod države, možda deljeni sa partnerima koji se bave oglašavanjem od maja 2018. godine, „čak i ako korisnici nisu dali dozvolu za to“, preneo je B92.
Iz Tvitera su takođe saopštili i da se od septembra 2018. godine oglasi možda prikazuju „na osnovu zaključaka“ napravljenih o uređajima korisnika bez njihovog pristanka.
Ti podaci su „ostali unutar Tvitera i nisu sadržali lozinke ili naloge elektronske pošte“, navedeno je na zvaničnom sajtu te kompanije.
Propusti su „popravljeni 5. avgusta“, a u Tviteru se vodi istraga o tome ko bi sve njima mogao da bude pogođen.