Turistička organizacija Vršac osvojila je prvu nagradu za najoriginalniju turističku publikaciju.
Međunarodni festival turističkih publikacija „Kofer slova“, okupio je 40 Turističkih organizacija, koje su se takmičile na ovom 18 po redu Festivalu u Kruševcu.
Brošura „Vršac Ljubav Vino Vetar“, osvojila je prvu nagradu u kategoriji najoriginalnija turistička publikacija. Ova Brošura, pravljena je da privuče vizuelno, a istovremeno spoji štampani medij sa online publikacijom na tri jezika.
Forma omota brošure je posebno osmišljena, ima ručke, tako da može da posluži kao torbica. U omotu je unutra planirana pozicija za vizit kartu i džep u koji ide brošura. Dizajn omota je sveden sa osnovnim simbolima grada, Vršačkom kulom i Vršačkim planinama. Bordo je boja definisana grafičkim standardima grada, a zlatotisak daje na lepoti ovom jednostavnom, a upečatljivom rešenju.
„Dizajn brošure prati omot u koloritu i grafičkim elementima. Prorezima (posebno izrađenim štancom za brošuru) je istaknuto ime grada Vršac. Trojezični tekst u brošuri je namerno sveden na minimum. Na stranama su zato dodati QR kodovi koji vode na stranice sajta Turističke organizacije Vršac, na kome je prošireni tekst o svakoj bitnoj lokaciji i objektu Vršca na srpskom, rumunskom i mađarskom jeziku. Zadovoljni smo i zahvalni što je žiri prepoznao i nagradio dobre ideje- autentičan pristup u dizajnu i povezivanju štampanih i online medija“, kaže direktorka TOV Tatjana Palkovač.